AFHOLDT: Service Design i København

Kom med til vores næste Bacon, hvor vi serverer viden om Service Design.

Kan du huske, da B2B-virksomheder var afhængige af sælgere, og kundeservice fokuserede på produktet?

Glem alt om det. Den digitale transformation har ramt alle brancher, og de tjenester, dine kunder tilbydes, er nøglen til at differentiere din B2B-virksomhed fra mængden. Mens B2C har apps og andre tjenester til succesfuldt at opbygge brands og drive konverteringer, er B2B-sektoren ofte blevet efterladt.

Dette Bacon-seminar vil fokusere på, hvordan en digital oplevelse kan bringe værdi til dine kunder og få dit brand til at skille sig ud.

Sebastian Svärdenbrant (CIO hos Nord-Lock Group) vil tale om, hvordan en førende international B2B-gruppe flyttede fra en traditionel produktorienteret virksomhed til et digitalt økosystem af tjenester, der giver de rigtige værktøjer til at gøre det daglige arbejde lettere for virksomheder. Sebastian vil dele sin rejse med både succes- og fiaskohistorier sammen med praktiske tips om, hvordan man opnår succes med Service Design.


Du får bl.a. svar på:

  • Hvad er Service Design i en digital kontekst?
  • Hvordan kan Service Design skabe værdi for din virksomhed?
  • Hvordan kan du implementere et digitalt økosystem for tjenester i din virksomhed?

 

Program:

8.30-8.55: God kaffe og lækker morgenmad serveres 

8.55-9.10: Intro / Lotten (Managing Director hos Kruso Malmö)

9.10-9.40: Præsentation fra Sebastian (CIO på Nord-Lock)

9.40-10.00: Spørgsmål?


Hvornår og hvor?

30. januar kl. 8.30 @ Bremerholm 4, 1069 København

 

Obs! Programmet præsenteres på engelsk.