Helsingør Kommune

Funktionel og responsiv digital platform.

Om Helsingør Kommune

Inden for den offentlige sektor, er der et krav om mere effektive digitale løsninger. Med Helsingør Kommunes nye OpenPublic platform fra Kruso, har kommunen nu modtaget en løsning som møder alle de digitale krav.

Vigtigst af alt, er det nye website spækket med essentielle komponenter, der sikrer en optimeret digital kommunikation, med borgerne fra Helsingør Kommune.

Billede af Helsingør Kommunes design af hjemmeside fra Kruso

Udfordring

Helsingørs gamle website var forældet, og mødte derfor ikke de nye digitale krav for den offentlige sektor. Det betød, at kommunen ikke mødte efterspørgslen på en større digital synlighed, som blandt andet indebar en mere effektiv online kommunikation med borgerne.

Løsning

Helsingor.dk er udviklet med Krusos OpenPublic platform, et CMS system der er specifikt udviklet som en løsning på digitaliseringen af den offentlige sektor. Det nye website er udviklet til at opfylde behovene og ønskerne fra kommunen, og imødekomme kravene om en mere digitaliseret sektor.

Resultat

Det nye website har forbedret Helsingørs digitale tilstedeværelse, og skabt en optimeret kommunikation med de mange indbyggere i kommunen. Det nye site er lykkedes med at imødekomme alle de digitale krav, og en videreudvikling af siden er allerede i støbeskeen, som næste skridt i ambitionen om at bevare Helsingør Kommune som forløber i digitaliseringen.

Helsingør Kommune har valgt at samarbejde med Kruso på OpenPublic platformen, fordi brugervenligheden i løsningen er helt på linje med vores tanker og ønsker.

- Lasse Nielsen, Digitaliseringskonsulent, Helsingør Kommune.

Helsingør Kommune

Wanna talk?

Hvis du vil vide mere om denne løsning, så ring eller skriv gerne til os.

Project Manager

Telefon: +45 5386 1553

Mail: marie@kruso.dk