Jira Service Desk

En guide til Krusos kunder

Kære kunde

Hos Kruso har vi valgt at overgå til et nyt og bedre support-system. Du skulle gerne have modtaget en mail om dette, som indeholder dit login og en link til Jira Service Desk.

Nedenfor finder du en video-introduktion, så du kan komme godt i gang med det nye system.

Du er altid mere end velkommen til at ringe eller skrive til os, hvis du har brug for hjælp.

Hvordan bruger jeg Jira Service Desk?

Du finder Jira Service Desk her: https://jira.kruso.dk/servicedesk

Når du er logget ind, møder du en række muligheder. Du skal tage stilling til, om du vil rapportere en fejl, et ændringsønske eller stille et spørgsmål. Videoen ovenfor viser, hvordan du indrapporterer en fejl, men proceduren for ændringsønsker er næsten den samme.

Når du har indsendt formularen til os, vil den blive behandlet af vores Service Desk, som vender tilbage til dig. Du modtager en email, når der er nye beskeder på din sag.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at kontakte din projektleder eller ringe til os, så guider vi dig igennem processen.

Kruso København: 33 36 44 44

Kruso Aarhus: 33 36 44 44