Kruso opruster med ny salgsdirektør

Der er sket meget hos Kruso det seneste år.

Med et nyt navn, to nye kontorer og en masse nye medarbejdere og kunder, er det ikke gået stille for sig. Og vokseværket stopper ikke helt endnu. I starten af februar havde vi nemlig glæden af at udvide vores team med endnu en stærk, erfaren og dygtig profil -  Ole, som er vores nye salgsdirektør på Aarhuskontoret.

 

Ole kommer fra Sitecore, hvor han de seneste fem år har været en del af deres team. Og som han selv siger, forbinder mange ham med Sitecore, hvor han har været med på deres rejse fra et start-up til en high-end, global virksomhed. Kombinationen af Sitecores organisatorisk udvikling, markedets acceleration og Oles kommercielle rolle har været med til at give ham en imponerende erfaring. Hans arbejde med både private såvel som offentlige kunder indenfor en lang række områder, gør ham til den helt rette mand, når det kommer til at hjælpe vores kunder – hvad end udfordringen måtte være. Alt dette giver Ole en virkelig stærk profil, som vi er stolte af at byde velkommen hos Kruso.

 

For Ole står én ting altid højere end selve projektet, og det er den digitale forandringsproces - ofte omtalt digital transformation. Det er ikke uvæsentligt, at nye løsninger og ny teknologi ændrer på den enkeltes hverdag og arbejdsopgaver. Set oppefra er den organisatoriske forandring oplagt og nødvendig, men at kunne forstå hvordan mennesker reagerer på og håndterer en digitalisering er afgørende for vores succes som digitalt konsulenthus.

 

Tre trends i den digitale verden

Vi har bedt Ole udpege tre trends i den digitale verden, som ikke er til at komme uden om: ”Der er ufattelig meget teknologi på vej og meget overgår gode sci-fi film fra 80’er og 90’erne, men meget vil kun blive teknologi som trender en kort årrække. Tre ting, jeg dog ser som afgørende nu og fremover, er:

  • Data: Én af de trends, jeg fokuser meget på, når jeg rådgiver kunder, er håndtering af data. I dag er der rigeligt med data, men at få det omsat og eksekveret til konkrete handlinger er straks en anden ting. Jeg oplever modstand og frygt for, at det er dyrt og nærmest umuligt at strukturere og analysere data. Det handler om at skabe et miljø og en forståelse for, at data er en genvej til succes, og at det ofte er meget lidt data, som gør forskellen.
  • Touch points: I samme kategori ser jeg en tendens omkring at nedbryde barriere på tværs af touch points, således at oplevelsen for brugeren, som ukritisk benytter adskillige kilder efter kontekst, vaner og behov, får en flydende og ensartet oplevelse. Samtidig med at orkestreringen af indhold og optimering skal være brugervenligt, logisk og intuitivt for redaktører og bidragere af indhold. For at nå dertil skal strategien være på plads - men åben for agil udvikling. Heldigvis har meget af den teknologi, som vi kender og har brugt i adskillige år, udviklet sig og hjælper os som HUB for flere kanaler.
  • E-Commerce: Når det er sagt, så har vi kun set toppen af isbjerget, når det kommer til E-Commerce, som kun lige påbegyndt en langt og spændende rejse. Vi kommer i fremtiden til at snakke om Commerce, da graduering mellem E-Com og fysiske butikker samt alt, hvad der ligger derimellem, er på vej ind i en ny og mere moden fase.”

 

Vi byder Ole varmt velkommen hos Kruso og ser frem til det spændende samarbejde. 

Wanna talk?

Sales Director

Phone: +45 5360 8320

Mail: oj@kruso.dk