Commerce
Hos Kruso er brugeren altid i centrum
Det gælder lige fra formulering af den digitale strategi, til teknisk udvikling og løbende forbedring af den endelige løsning. Det drejer sig om, at gribe hvert eneste kunde-touch point og gøre det til en god oplevelse. Vi tror nemlig på, at ethvert møde med dine kunder rummer barrierer, vi kan imødekomme og muligheder, vi kan indfri – altid med øget konvertering for øje.
Vi har stået fader til globale commerce-løsninger både indenfor B2B og B2C, luksusvarer såvel som FMCG – og virkemidlerne er vidt forskellige. For nogle brands drejer det sig om forførende indhold, excellent kundeservice eller mulighed for customisering, mens det for andre er høj performance, udførlige produktdata, effektive check-out flows eller fleksibel prissætning der fører til det endelige salg.
Med andre ord skaber du ikke en stærk commerce platform med høj konvertering med bare et enkelt geværgreb. Nøglen til succes ligger i en langsigtet indsats med fokus på hele tiden at have det rette sæt af virkemidler i hvert trin i dine brugeres samlede købsoplevelse – på tværs af online og offline.