CommerceTools

Kunder forventer i dag at commerce er tilgængelig på tværs af mange forskellige kanaler. Stigende driftsomkostninger og krav til konstant innovation og tilpasning tvinger (retailers) til konstant at modernisere deres commerce platforme.
Ikke siden ecommerce blev et fast bestanddel af et seriøst website, har det været nødvendigt for firmaerne at tage så store teknologiske skridt for at følge med for at sælge på tværs af kanaler, ramme kunderne på de rigtige tidspunkter og levere varer uden forsinkelse og besvær. De kundevendte salgskanaler er gået fra at være en simpel webside med et indbygget webshop, til at spænde over mobil, TV, video streaming tjenester, sociale medier og 'IoT' (Internet of Things).

De store, uoverskuelige, monolitiske webapplikationer, der var de-facto standarden indtil for få år siden, har vist sig i længden at være dyre, besværlige, ineffektive og meget svære at få til at følge med kundernes behov for innovation. E-handel har i dag muligheden for at udnytte teknologier, som cloud og microservices, til at imødegå og håndtere disse udfordringer på en fornuftig måde. Kun ved at vælge cloud, microservice, event- og fuldt API baserede systemer er det muligt at følge med kravene for hurtig tilpasning af løsninger til kundernes stigende behov.

Mange virksomheder har indset at de bør flytte deres forretning og infrastruktur til en moderne og skalerbar platform, de har dog sjældent budget eller kompetencer til at udføre dette. Her kan Kruso og CommerceTools hjælpe med at flytte til en skalerbar-, API baseret- og microservice drevet cloud platform med en færdig opskrift på, hvordan en virksomhed kommer i gang og transformerer sig til næste niveau.

Wanna talk?

Hvis du gerne vil vide mere om Episerver Commerce, så ring eller skriv gerne til os. 

CTO

Telefon: +45 2681 2085

Mail: nsb@kruso.dk