Inriver

Fra data kaos, til vel administrerede og nøjagtig produktoplysninger.

InRiver som optimering af forretning

Efterspørgslen for PIM (Product Information Management) er de seneste år vokset enormt. Det er ikke så underligt, for flere og flere virksomheder får opbygget en stadig mere kompleks systemarkitektur, flere Master Data Repository og en mere fragmenteret forretning, hvor vare ikke alene afsættes via én kanal, men pludselig ser salget både til distributørerne, detail og slutkunderne, hvilket ændrer kravene til håndtering, pakketering og format for produkt oplysninger. Oftest ser vi at ERP systemet gradbøjes til at kunne efterkomme de stigende forskellige måder, som forretningen drives på og håndtere processer, som ligger lang fra bogføring og regnskab, som egentlig er det primær formål med ERP. InRiver PIM er selvsagt exceptionelt god til at kunne beriges med produkt informationer og håndtere disse på tværs af forretningen. Altså kan alle med bidrag til produkt information tilgå InRiver og berige med indhold via en intelligent og simpel metode, samt workflow opsat til optimering af processen og sikring af datakvalitet og timeline. Der skabes en række muligheder til optimering af flere discipliner i forretningen, som InRiver er enormt god til at understøtte. Eksempelvis håndteres marketing og indholds produktion til kampagner, produkt ændringer eller lanceringer enormt godt. Det er også muligt at berige produktdata, samt distribuere produkt data på tværs af systemer. InRiver PIM gør det muligt at du anvender dit ERP som det oprindeligt var tiltænkt og i stedet bygge forretnings-, slags- og marketingsaktiviteter i inRiver som er langt mere fleksibel og bedre til at håndtere produkter, samt sikre et samspil i din forretning.  At det hele så sker iPMC som er inRivers webapplikation services, som er visuelt flot, brugervenlig og intuitiv brugergrænseflade, gør jo ikke noget. At det er en Software as a Service, gør implementering lettere og vedligehold af integrationer er stor set overflødige. Tilmed er hastigheden høj og opgraderinger ske automatisk. Det bedste er næsten, at det tager enormt kort tid fra udviklingen starter, til en simpel, men brugbar installation kan tages i brug og dermed optimere forretningen og skabe værdi med samme.

Wanna Talk?

Hvis du gerne vil vide mere om InRiver, så ring eller skriv gerne til os. 

Sales Director

Telefon: +45 5360 8320

Mail: oj@kruso.dk