Drift

Digital succes er en rejse og ikke en destination. Det er ikke nok at det hele skinner og spiller perfekt den dag du lancerer - dine brugere forventer at du holder dig på tæerne og løbende forbedrer dig. Derfor anser vi vores drifts- og supportafdeling som en vigtig digital rejseledsager – og som en integreret del af det hold vi alle klapper af den dag vi lancerer første version.

Hosting

I Kruso tilbyder vi mange forskellige hosting løsninger, on premise eller igennem Azure Cloud. Vi finder sammen med dig frem til den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov. Lige fra simple systemer til skræddersyede enterpriseløsninger.
Vi leverer altid fuldt professionelle driftsservices inkl. løbende overvågning og optimering af systemet, sikkerhed, skalering og backup. Vi bliver enige om hvilket serviceniveau I har brug for og garanterer herefter (Amager-hals-hug) at leve op til dette i en fast driftsaftale.

Toolbox:

  • SLA
  • Cloud Hosting
  • On Premise hosting
  • Line Support
  • Monitoring and optimization
  • Scaling
  • Data security

Horsens Kommune

Helt ny Sitecore løsning med Helix principperne og Azure, som har givet Horsens Kommunes website et innovativt løft.

Se Case

Drift og support

At levere en løbende og opdateret god serviceoplevelse drejer sig ikke bare om at lancere nyt indhold eller nye funktioner. Perfekt site-performance, høj browserkompatibilitet, datasikkerhed og en fejlfri oplevelse er mindst lige så vigtigt, når det drejer sig om at levere en god digital oplevelse.
Derfor tilbyder vi i Kruso drifts- og supportservices, der løbende holder øje med og forbedrer din platform.
Vi fungerer i den sammenhæng også som din personlige rådgiver og ”hjælper”, der kan levere kvalificerede og rettidige svar, når systemet ikke gør som du vil.

Toolbox:

  • User Support
  • Application support
  • SLA
  • Quality Assurance
  • Bug fixing and change request handling
  • Proactive monitoring
  • Continuos optimisation
  • GDPR compliance

Udenrigsministeriet

En international og strategisk vigtig løsning genoplives.

Se Case

Wanna talk?

Anders S. Møller

Head of Customer Success and Operations

Telefon: +45 33 36 44 44

Mail: asm@kruso.dk