Commerce

Det hele handler om forbrugeren

Den moderne forbruger er altid on­line. Hun bevæger sig, hjemmevandt, på tværs af touchpoints og har altid adgang til relevante informationer, uanset om hun står i butikken, sidder på arbejdet eller er undervejs. Der findes ikke længere en lineær, forudsigelig engagement funnel. Discovery, research, produkt-­sammenligning, konvertering og loyalitet bevæger sig flydende fra browser til butik, fra hjemmeside til facebook osv. Information om produkter og brands er den primære valuta. Forbrugeren forventer opdateret, præcis og konsistent information igennem hele forløbet og dine evner til at levere branded indhold på tværs af touch­points kan være den afgørende faktor for et køb.

 

 

 

 

 

Hvordan arbejder vi med e-commerce?

Hos Kruso tror vi på, at indhold og commerce går hånd i hånd. Vi kombinerer solid erfaring i at bygge e­-commerce platforme med 20 års erfaring med indholdsstyrende projekter på tværs af flere sektorer og projektstørrelser. Ved at bruge commerce motorer som uCommerce og Episerver Commerce, kan vi sikre fuldt integreret e­-commerce løsninger på tværs af en række indholdsstyrende systemer.

Alt dette, og mere til, er en del af Krusos løfter. Vi har samlet et stærkt e-­commerce team, der har erfaring med forskellige platforme, inklusiv mobil commerce. Vi kan derfor hjælpe med alle aspekter i et e-commerce projekt heriblandt teknisk rådgivning, e­-commerce strategi, brugervenlighed og integrationer til eksempelvis PIM, ERP og CRM.

Der findes ikke længere en lineær, forudsigelig engagement funnel.

Tomas Krag, CTO, Kruso

Wanna talk?

CTO

Phone: +45 2711 5960

Mail: tak@kruso.com